انفجار در پایگاه‌های آمریکا در کویت به دنبال حملات موشکی و پهپادی

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 02:20
رسانه‌های عربی از وقوع انفجارهایی در پایگاه‌ محل استقرار نظامیان آمریکایی در کویت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عربی بامداد جمعه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله هوایی در کویت خبر دادند.

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد:‌ «پایگاه‌های آمریکا در کویت با انفجارهایی در پی حمله حملات موشکی و پهپادی، لرزیدند.»

بر اساس گزارش‌ها، انفجارهایی در این پایگاه‌ها رخ داده و ستون‌هایی از دود و آتش به آسمان برخاسته است.

به گفته این منابع، صدای انفجارها در کویت به حدی بلند بوده که در بصره (عراق) نیز شنیده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.