توصیه عراقچی به صاحبان هتل‌ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس

عصر ایران پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 22:26
هتل‌های ایالات متحده به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان را به خطر اندازند، خدمات اقامتی ارائه نمی‌دهند؛ هتل‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز باید همین رویه را در پیش بگیرند.
وزیر خارجه ایران به صاحبان هتل‌ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس توصیه کرد که به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان شان را به خطر بیندازند، خدمات اقامتی ارائه ندهند.
 
 سید عباس عراقچی در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت : «همان آغاز جنگ، نظامیان آمریکایی پایگاه‌های نظامی خود در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را ترک کرده و برای پنهان شدن به هتل‌ها و ساختمان‌های اداری روی آورده‌اند. آن‌ها از شهروندان این کشورها به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.»
 
وی افزود: هتل‌های ایالات متحده به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان را به خطر اندازند، خدمات اقامتی ارائه نمی‌دهند؛ هتل‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز باید همین رویه را در پیش بگیرند.»
 
عراقچی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.