ماجرای صدای انفجار در طبس چه بود؟/ اصابت به ساختمان متروکه فرودگاه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:29
بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به صدای انفجار شنیده‌شده در طبس گفت: این حادثه ناشی از اصابت به یک ساختمان متروکه بوده و خسارت جانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی تماس‌های مردمی و گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدایی شبیه انفجار در محدوده شهر طبس، موضوع در دستور پیگیری مسئولان قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در این‌باره به خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک ساختمان قدیمی و متروکه متعلق به فرودگاه طبس که فاقد هرگونه کاربری عملیاتی بوده، مورد اصابت قرار گرفته است.

شرافتی‌راد با تأکید بر بررسی ابعاد این حادثه افزود: این اتفاق هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.