قلع و قمع ۴۳ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی جوادآباد ورامین

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:00
ورامین- مدیر جهاد کشاورزی ورامین، از قلع و قمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزاخانی،بعد از ظهر پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، از قلع و قمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین خبر داد.

وی در تشریح این اقدام اظهار کرد: در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی و با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و بر اساس دستور علیرضا شمس دادستان ورامین، عملیات آزادسازی زمین‌های کشاورزی در دو بخش مرکزی و جوادآباد انجام شد.

میرزاخانی افزود: این عملیات با حضور فرمانده یگان حفاظت اراضی استان تهران، سرهنگ میرحسینی، نماینده امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان تهران و همچنین کارشناسان و نیروهای این مدیریت انجام گرفت.

به گفته وی، در این راستا تعداد ۴۳ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در روستاهای قلعه خواجه، آجربست، علیآباد و گلتپه شامل دیوارکشی، استخرسازی، پیکنی و تفکیک و قطعه‌بندی اراضی به مساحت ۱۲ هکتار، آزادسازی و به حالت سابق اعاده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.