۶ اکیپ کار حفاظت و حراست از عرصه های ملی دهلران را بر عهده دارند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 12:40
ایلام - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: همزمان با فرارسیدن رسیدن بهار طبیعت ۶ اکیپ به صورت مستمر بازدید از عرصه‌های ملی در سطح شهرستان بر عهده دارند.

جلیل فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: حسب‌ دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان و وظایف محوله اداری ۶ اکیپ به صورت گروه بندی، به صورت مستمر عرصه‌های منابع طبیعی در سطح شهرستان را پایش می‌کنند

فرهادی گفت: این اکیپ ها در سطح شهردهلران، بخش زرین آباد، بخش میمه و نهالستان شهرستان علاوه بر حفاظت و حراست به صورت آماده باش در محل کار خود نیز حضور دارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: خط ارتباطی ۱۳۹ و ۱۵۰۴ بصورت شبانه روزی پاسخگوی دریافت گزارشات مردمی است و دوستداران منابع طبیعی هرگونه آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و یا هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی از سوی افراد سودجو را می توانند به این سامانه اعلام نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.