تداوم طرح «سلامت نوروزی» در مریوان با فعالیت ۹ تیم نظارتی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 10:39
مریوان- مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان از تداوم اجرای طرح «سلامت نوروزی» خبر داد و گفت: ۲۸ بازرس در قالب ۹ تیم، روزانه بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فلسفی صبح پنجشنبه در جریان تداوم نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در مریوان اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور مسافران نوروزی و رشد تردد در سطح شهرستان، نظارت‌های بهداشتی با دقت و جدیت در حال انجام است.

وی افزود: این طرح با محوریت بهداشت محیط از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان هدف اصلی اجرای این طرح را نظارت بر اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین‌جاده‌ای عنوان کرد و گفت: تأمین و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران از اولویت‌های اصلی این برنامه است.

فلسفی با اشاره به نحوه اجرای طرح تصریح کرد: ۲۸ بازرس در قالب ۹ تیم نظارتی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به‌صورت شیفتی در سطح شهرستان حضور دارند و روند اجرای برنامه را به‌طور مستمر رصد می‌کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.