همه امکانات برای تخلیه آب‌های سطحی شادگان بسیج شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 02:19
شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همه امکانات برای تخلیه آب‌های سطحی ناشی از بارندگی شادگان بسیج شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حبیب عفری بامداد پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب‌های سطحی و آبگرفتگی معابر این شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور استاندار خوزستان در شهرستان و تلاش های نماینده مردم در مجلس برای بسیج امکانات در راستای دفع آبگرفتگی و آبهای سطحی با اشاره به شرایط بحرانی ایجاد شده بر اثر آبگرفتگی معابر، بر ضرورت تمرکز فوری بر تخلیه آب‌های سطحی و امدادرسانی به مناطق درگیر تأکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت امکانات شهرستان نیازمند بسیج ظرفیت‌های استانی و پشتیبانی جدی برای مدیریت این شرایط هستیم.

سرپرست فرمانداری شادگن با بیان اینکه برخی مناطق از جمله چومه سیدعلوان، کوی جهان‌آرا، سعدی، مشمولی، ۱۵ خرداد شرقی و غربی و خیابان ولایت با مشکلات جدی مواجه هستند، افزود: تجهیزات، ماشین‌آلات و امکانات موجود پاسخگوی حجم آبگرفتگی نیست و لازم است دستگاه‌های مسئول در سطح استان به‌صورت میدانی وارد عمل شوند.

وی با انتقاد از وجود پروژه‌های نیمه‌تمام و برخی ترک‌ فعل‌ها در حوزه زیرساختی شهرستان تصریح کرد: تمامی موارد قصور و کوتاهی در اجرای پروژه‌ها بررسی و در صورت احراز تخلف بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

سرپرست فرنانداری شادگان همچنین با اشاره به وضعیت زیرساخت برق در شهرستان، تصریح کرد: شبکه برق شادگان لازم است تقویت شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.