بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: این برهه از زمان برای همه مردم ایران و حتی بازیکنان سخت است، چرا که دل ما هم قطعا پیش مردم است.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی هاشمنژاد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ آنتالیا ترکیه، اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سال خیلی خوبی برای مردم ایران باشد. در حال حاضر در اردوی آنتالیا هستیم تا دو بازی دوستانه مقابل نیجریه و کاستاریکا برگزار کنیم. از همین جا دلمان با شماست. امیدوارم زودتر کشورمان به امنیت کامل برسد.
بازیکن تیم ملی گفت: مطمئنا این برهه از زمان برای همه مردم ایران و حتی برای بازیکنان سخت است، چرا که دل ما هم قطعا پیش مردم است.
وی افزود: این دو بازی در مسیر آمادهسازی ما برای جام جهانی میتواند خیلی موثر باشد. ما مدتی را تمرین نداشتیم ولی در چند روزی که اینجا هستیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در این دو مسابقه تدارکاتی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.