هاآرتص: ایران و حزب‌الله دوربین‌های نظارتی اسرائیل را هک کرده‌اند

الف چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 20:55
روزنامه هاآرتص گزارش داد رئیس سامانه سایبری اسرائیل از نفوذ اطلاعاتی ایران به زیرساخت‌های رژیم خبر داد.



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص گزارش داد؛ رئیس سامانه سایبری اسرائیل از نفوذ اطلاعاتی ایران و حزب‌الله به زیرساخت‌های نظارتی این رژیم خبر داده است.

بیشتر بخوانیدواشنگتن‌پست: نفوذ موفق موشک‌های ایران، ضعف پدافند اسرائیل را آشکار کرد
حمله موشکی حزب‌الله به زیرساخت‌های نظامی ارتش اسرائیل
به‌گفته او؛ این نفوذ از آغاز جنگ صورت گرفته است.

هدف از این عملیات، جمع‌آوری اطلاعات برای افزایش دقت حملات موشکی عنوان شده است.

هاآرتص مدعی شد؛ این اقدام همچنین با هدف اجرای عملیات ترور انجام شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.