در ترکیه هستیم اما دلمان با مردم است

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 19:47
وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: دلمان در اردوی ترکیه با مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی هاشم نژاد در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کمپ آنتالیا ترکیه، اظهار داشت: امیدوارم سال جدید برای مردم ایران، سال خیلی خوبی باشد. به اردوی آنتالیا آمده‌ایم و ۲ بازی دوستانه داریم اما دل ما با مردم کشورمان است.
وی افزود: امیدوارم کشورمان به امنیت کامل برسد. قطعا این برهه زمانی برای بازیکنان تیم ملی نیز مثل مردم عزیزمان سخت است. البته این ۲ بازی دوستانه مقابل نیجریه و کاستاریکا می‌تواند در راه آماده‌سازی ما برای جام جهانی خیلی اهمیت داشته باشد.
وینگر تیم ملی عنوان کرد: در این مدتی که به ترکیه آمدیم، تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم‌. امیدوارم بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.