دستگیری ۵ نفر ازعاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در رامیان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 19:34
رامیان-فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: پنج نفر ازعاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری در کمتر از ۲ ساعت توسط پلیس رامیان زمین گیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی گفت: طی شب گذشته موضوع سنگ پرانی در محورهای فرعی شهر از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اعلام و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های ویژه و بررسی های محسوس و نامحسوس پلیس ، پنج نفراز عاملان سنگ پرانی توسط ماموران شناسایی وبا برنامه ریزی و تشکیل چند تیم عملیاتی وضربتی کمتر از دو ساعت بعد وقوع دستگیر شدند.

حسینی اظهار کرد:متهمین در تحقیقات پلیس به سنگ پرانی و ایراد خسارت به خودروهای عبوری اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت روانی مردم در دستورکار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.