توضیحات جدید درباره محدودیت بنزین در تهران

پارس نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 18:05
به گفته معاون وزیر نفت، روند توزیع سوخت به حالت عادی بازگشته و مشکلی در توزیع سوخت نداریم.

وزارت نفت درباره محدودیت بنزین در تهران توضیح داد. روند توزیع سوخت به حالت عادی بازگشته است. معاون وزیر نفت گفته مشکلی در توزیع سوخت نداریم.

به گزارش پارس نیوز ، در پی حمله رژیم صهیونیستی به بنزین و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی تهران و البرز، صنعت نفت با تدابیر لازم اقدام به مدیریت مصرف و اطمینان از ادامه خدمت‌رسانی به مردم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در همین راستا صادق عظیمی فر معاون وزیر نفت با اشاره به محدودیت‌های موقت مصرف سوخت در تهران و البرز توضیح داد: در مقاطعی تو این جنگ ما به ناچار به دلیل بازآرایی ساختار انتقال توزیعی که داشتیم، ناچار بودیم چند روز محدودیت‌هایی را در مصرف سوخت در استان تهران و البرز اعمال کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری تمامی بخش ها در کمترین زمان ممکن تمامی بخش ها عملیاتی شدند و با همت کارکنان، چالش‌ها به حداقل ممکن کاهش یافته است.

معاون وزیر نفت توضیح داد: کاهش استفاده از خودروهای شخصی و عدم ترددهای غیرضروری، در مدیریت مصرف سوخت مشارکت کنند تا امکان خدمت‌رسانی بهتر برای همه فراهم باشد.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.