به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در جریان این بازدید لطفالله فروزنده با حضور در جمع نیروهای بسیجی و عوامل مستقر در ایستهای بازرسی، از نزدیک در جریان روند فعالیتها قرار گرفت و با قدردانی از تلاشها و حضور شبانهروزی آنان در تأمین امنیت شهر، به حافظان امنیت خداقوت گفت.
فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت نقش نیروهای بسیجی و عوامل مستقر در ایستهای بازرسی در ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان، از تلاشهای آنان تقدیر کرد و بر تداوم همکاری و هماهنگی میان مجموعههای مختلف برای خدمترسانی بهتر به شهروندان تأکید کرد.
در پایان این بازدید مدیران ارشد شهری در نشستی در جریان خسارات و اقدامات انجام شده در نقاط آسیبدیده جنگ رمضان در منطقه۸ قرار گرفتند.