شناسایی و بازداشت ۳۹ مزدور دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 14:26
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت ۳۹ عضو گروهکهای تروریستی و مزدور دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران خبر داد.

شناسایی و بازداشت ۳۹ مزدور دشمن آمریکایی - صهیونی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۲۷ نفر از این مزدوران عضو دو گروهکی بودند و میخواستند با ایجاد یک هسته‌ی عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان ناامنی کنند، اما پیش از هرگونه اقدام بازداشت شدند. ۴۹ بمب دست ساز، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۱۶ قبضه سلاح کمری، ۵۰ تیغه خشاب و بیش از ۱۵۰۰ فشنگ و ۷ دستگاه استارلینک از آنها کشف و ضبط شد.

دو نفر دیگر هم در فضای مجازی مامور شده بودند فضای روانی جامعه را ناامن کنند، اما شناسایی و بازداشت شدند. همچنین ۱۰ وطن فروش دیگر محل‌های استقرار نیرو‌های حافظ امنیت را به دشمن و شبکه تروریستی اینترنشنال گزارش میکردند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان تهران آنها را هم شناسایی و بازداشت کردند.

وزارت اطلاعات از مردم خواسته موارد مشکوک را به درگاه‌های رسمی ستاد خبری این وزارتخانه به شماره ۱۱۳ و در پیام رسان‌های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja۱۱۳@ (با تیک آبی) گزارش کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.