مهلت ارسال طرح به جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر تمدید شد

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:47
مهلت ارسال طرح در جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر (ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم) تا پایان فروردین ۱۴۰۵ تمدید شد.

جشنواره ملی دانش آموزی اکسیر تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،جشنواره دانش آموزی اکسیر یکی از رویداد‌های علمی و آموزشی پرطرفدار برای نوجوانان کشور به شمار می‌رود که با هدف پرورش خلاقیت، استعداد‌های فناورانه و مهارت‌های کارآفرینی برگزار می‌شود. این جشنواره با فراهم کردن بستری مناسب، به دانش آموزان امکان می‌دهد تا ایده‌های نوآورانه خود را در قالب پروژه‌های علمی، فنی و اجتماعی ارائه دهند و با همسالان خود به رقابت بپردازند. 

این جشنواره ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم است که جوایز و فرصت‌های متنوعی برای دانش آموزان به همراه دارد.

حضور در مدرسه تابستانه دانشگاه صنعتی شریف و پارک علم و فناوری، حمایت از ثبت اختراع داخلی و ثبت PCT، هدایت طرح‌های برتر در مسیر رشد و تجاری‌سازی و بیش از ۳۰۰ جایزه نقدی و غیرنقدی از جمله حمایت ها در این جشنواره است .

ثبت نام و ارسال آثار همزمان از طریق سایت iderun.ir تا ۱۵ اردیبهشت امکان پذیر است.

این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود و دانش آموزان برگزیده به مدرسه تابستانه و مراسم اختتامیه حضوری در دانشگاه شریف راه می‌یابند.

نتایج اولیه تا اواخر اردیبهشت اعلام خواهد شد و مراسم پایانی در مرداد در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره شماره ۰۹۰۵۷۶۶۴۵۶۱ تماس بگیرند.

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.