حفظ کرامت شهروندان آسیب‌ دیده از جنگ، خط قرمز دولت است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:26
فرماندار تهران در بازدید میدانی از هتل‌های منتخب اسکان شهروندان آسیب‌دیده از جنگ تأکید کرد که اولویت اصلی دولت، حفظ حداکثری منزلت و کرامت انسانی این افراد است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، حسین خوش اقبال با اشاره به اهمیت این بازدید اظهارکرد: هدف اصلی از این اقدام، ایجاد هماهنگی‌های لازم برای رفع نیازهای ضروری مراکز اقامتی و بررسی کیفیت ارائه خدمات به شهروندان اسکان‌ یافته در هتل‌ها است.

فرماندار تهران ادامه داد: امکانات رفاهی و سطح خدمات ارائه‌ شده در هتل‌ها به‌صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف هستند شرایط مناسبی برای اقامت موقت این شهروندان فراهم کنند.

وی افزود: دستورات لازم برای تسریع در تأمین برخی نیازهای اساسی و بهبود خدمات صادر شده است.

فرماندار تهران تأکید کرد که رویکرد انسانی و مسئولانه در ارائه خدمات به این شهروندان، همواره مورد توجه و تأکید استاندار تهران است و حفظ کرامت آن‌ها، خط قرمز دولت محسوب می‌شود.

خوش اقبال در پایان خاطرنشان کرد: روند نظارت و بازدیدهای میدانی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا چالش‌ها شناسایی و نواقص رفع شود و خدمات‌رسانی با بالاترین کیفیت ممکن انجام گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.