مدیریت بحران خوزستان دستگاه‌ها را در آماده‌باش کامل قرار داد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:47
اهواز – مدیریت بحران خوزستان در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی با انتشار اخطاریه‌ای خواستار آماده‌باش کامل دستگاه‌های اجرایی و پرهیز شهروندان از تردد و توقف در مناطق پرخطر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان اعلام کرد: در پی هشدار سطح قرمز صادر شده از سوی اداره‌کل هواشناسی استان، سامانه بارشی قدرتمندی از اوایل تا اواخر وقت فردا پنجشنبه وارد خوزستان شده و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به‌ویژه در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی مناطق خواهد شد.

در این اخطاریه تأکید شده است که کلیه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی و عملیاتی باید در آماده‌باش کامل قرار داشته باشند و تمهیدات لازم برای مدیریت مخاطرات احتمالی از جمله آب‌گرفتگی، طغیان آبراهه‌ها و حوادث ناشی از باد شدید را اتخاذ کنند.

مدیریت بحران خوزستان همچنین از شهروندان خواست از انجام سفرهای بین‌شهری غیرضروری خودداری کنند، از طبیعت‌گردی، کوهنوردی و حضور در ارتفاعات به‌ویژه در زمان بارش شدید پرهیز کنند و از توقف و اسکان در بستر رودخانه‌ها، حاشیه پل‌ها، مسیل‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری کنند.

در پایان این اخطاریه بر لزوم توجه جدی مردم به هشدارهای صادرشده و همکاری کامل با نیروهای امدادی و مدیریتی تأکید شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.