اردوی تیم ملی بسکتبال ۳ به ۳ برای حضور در بازی‌های ساحلی

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:37
اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان کشورمان برای حضور در بازی‌های ساحلی برگزار خواهد شد.
برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه برای حضور در بازی‌های ساحلی
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان کشورمان برای حضور در بازی‌های ساحلی سانیا (چین) با حضور ۸ ورزشکار تحت نظر محمد سیستانی از شنبه ۸ فروردین آغاز می‌شود.
 
در این اردو که به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد؛ محمد غفاری، امیرحسین یازرلو، نصرت یازرلو، خشایار علی‌اکبری، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی، محمد مهدی حیدری و آرین صبوری حضور خواهند داشت.
 
بازی‌های ساحلی آسیایی دوم تا دهم اردیبهشت ۱۴۰۵ در سانیا چین برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.