نیروهای مسلح ما انتقام خون شهدای مظلوم خرم‌آباد را خواهند گرفت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:30
خرم‌آباد - استاندار لرستان، تأکید کرد: نیروهای مسلح ما انتقام خون شهدای مظلوم اخیر خرم‌آباد را خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی صبح امروز چهارشنبه در مراسم تشییع شهدای جنگ رمضان در خرم‌آباد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما انتقام شهدای مظلوم و کودکان معصوم تجاوزات آمریکا و اسرائیل را خواهند گرفت.

وی گفت: امروز شاهد حضور عزتمند و معنادار مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهید «قلی‌پور» و خانواده‌شان بر اثر جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم.

استاندار لرستان، ادامه داد: دشمن در این جنگ با حمله با منازل مسکونی باعث شهادت چند کودک معصوم شد و مردم همیشه در صحنه ما مانند همیشه حضور معناداری در تشییع این شهدای مظلوم دارند.

شاهرخی، گفت: نیروهای مسلح ما باوجود حضور و همراهی مردم در خیابان‌ها، انتقام خون این شهدای مظلوم و پاک را خواهند گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.