معاون پرستاری وزیر بهداشت در محلات: شهید «احمد محمدی» نماد شجاعت و ایثار در نظام سلامت است

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:22
معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در شهرستان محلات، ضمن دیدار با خانواده معظم پرستار شهید «احمد محمدی» و ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی وزیر بهداشت، با آرمان‌های والای این شهید گرانقدر تجدید پیمان کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت در محلات: شهید «احمد محمدی» نماد شجاعت و ایثار در نظام سلامت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در شهرستان محلات، ضمن دیدار با خانواده معظم پرستار شهید «احمد محمدی» و ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی وزیر بهداشت، با آرمان‌های والای این شهید گرانقدر تجدید پیمان کرد.

این سفر که همزمان با مراسم وداع با پیکر مطهر این پرستار فداکار صورت گرفت، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از تعهد و ایثارگری‌های شهید محمدی در نظام سلامت کشور بود. دکتر عبادی پیام تسلیت و دلجویی دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خانواده شهید ابلاغ کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، در این دیدار صمیمی، با اشاره به خدمات برجسته شهید محمدی اظهار داشت: «پرستار شهید احمد محمدی، نماد واقعی شجاعت، تعهد حرفه‌ای و ایثارگری در دفاع از سلامت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. جانفشانی‌های ایشان در دفاع از حرم، در بحران‌های مختلف و دفاع از وطن، همواره چراغ راه خدمتگزاران نظام سلامت خواهد بود.»

شهید احمد محمدی، از کارکنان خدوم معاونت پرستاری وزارت بهداشت بود که در «جنگ تحمیلی رمضان»، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دکتر عبادی همچنین در مراسم باشکوه وداع با این شهید بزرگوار، در جمع پرشور مردم و دوستداران شهید حضور یافت و یاد و خاطره این پرستار حماسه‌ساز را گرامی داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.