
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در شهرستان محلات، ضمن دیدار با خانواده معظم پرستار شهید «احمد محمدی» و ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی وزیر بهداشت، با آرمانهای والای این شهید گرانقدر تجدید پیمان کرد.
این سفر که همزمان با مراسم وداع با پیکر مطهر این پرستار فداکار صورت گرفت، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از تعهد و ایثارگریهای شهید محمدی در نظام سلامت کشور بود. دکتر عبادی پیام تسلیت و دلجویی دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خانواده شهید ابلاغ کرد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت، در این دیدار صمیمی، با اشاره به خدمات برجسته شهید محمدی اظهار داشت: «پرستار شهید احمد محمدی، نماد واقعی شجاعت، تعهد حرفهای و ایثارگری در دفاع از سلامت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. جانفشانیهای ایشان در دفاع از حرم، در بحرانهای مختلف و دفاع از وطن، همواره چراغ راه خدمتگزاران نظام سلامت خواهد بود.»
شهید احمد محمدی، از کارکنان خدوم معاونت پرستاری وزارت بهداشت بود که در «جنگ تحمیلی رمضان»، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
دکتر عبادی همچنین در مراسم باشکوه وداع با این شهید بزرگوار، در جمع پرشور مردم و دوستداران شهید حضور یافت و یاد و خاطره این پرستار حماسهساز را گرامی داشت.