وقوع انفجارهای مهیب در عربستان سعودی

شمال نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:08
رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکایی در عربستان سعودی خبر می‌دهند.

 

گزارش واشنگتن پست از حمله دقیق ایران به مقر سیا در عربستان

 

به گزارش شمال نیوز، رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکایی در عربستان سعودی خبر می‌دهند.

شبکه «الجزیره» به نقل از سازمان دفاع مدنی سعودی گزارش داد: «آژیر خطر در استان الخرج به صدا درآمد».

رسانه «صابرین‌نیوز» هم نوشت: «انفجارهایی در منافع آمریکا در استان الخرج رخ داده است».

برخی منابع می‌گویند که پایگاه هوایی «امیر سلطان» در الخرج هدف اصابت هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.