به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم محمدحسین بهارشاهی ، جوان ۳۸ ساله اهل روستای کلاته شمس از توابع شهرستان خوسف که متاسفانه بر اثر سانحه تصادف در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری شده بود ، پس از تأیید مرگ مغزی در تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ و با رضایت خانواده نوعدوست ایشان ، جهت انجام مراحل اهدای عضو به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد.
در این بیمارستان عمل اهدای اعضای مرحوم به بیماران نیازمند در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۵ انجام شد.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف ضمن قدردانی از این خانواده نیکاندیش ، یاد و نام این جوان از دسترفته را گرامی داشته و برای بازماندگان ایشان صبر و آرامش مسئلت مینماید.












