اهدای عضو جوان خوسفی؛ ایثاری برای تداوم یک زندگی 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 10:33
بیرجند- خانواده یک جوان ۳۸ ساله خوسفی با رضایت نسبت به اهدای اعضای او به یک زندگی تداوم بخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم محمدحسین بهارشاهی ، جوان ۳۸ ساله اهل روستای کلاته شمس از توابع شهرستان خوسف که متاسفانه بر اثر سانحه تصادف در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری شده بود ، پس از تأیید مرگ مغزی در تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ و با رضایت خانواده نوع‌دوست ایشان ، جهت انجام مراحل اهدای عضو به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد.

در این بیمارستان عمل اهدای اعضای مرحوم به بیماران نیازمند در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۵ انجام شد.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف ضمن قدردانی از این خانواده نیک‌اندیش ، یاد و نام این جوان از دست‌رفته را گرامی داشته و برای بازماندگان ایشان صبر و آرامش مسئلت می‌نماید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.