انحراف اتوبوس مسافربری در محور مرودشت-شیراز ۸ مصدوم برجا گذاشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:40
شیراز- روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: انحراف یکدستگاه اتوبوس مسافربری از مبدأ اصفهان به مقصد شیراز در جاده مرودشت، ۸ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: چهارشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۵، در پی تماس‌ های مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵، گزارشی مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور مرودشت-شیراز(قبل از پلیس راه) اعلام شد.

در این اطلاعیه آمده است : در گزارش‌های اولیه مردمی، تعداد مصدومان ۸ نفر عنوان شده بود؛ با اعزام فوری ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و همراهی مؤثر یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه و پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه و ارزیابی دقیق مصدومان، ۳ تن از آنها در محل درمان شدند و با وجود توصیه کارشناسان به اعزام به مرکز درمانی، از انتقال خودداری کردند.

۵ مصدوم دیگر حادثه نیز با دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

لازم به ذکر است اتوبوس مذکور از مبدأ شهرستان اصفهان به مقصد شیراز در حال حرکت بوده که در این محور دچار سانحه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.