بنزین در استرالیا کم‌یاب شد

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:26
بلومبرگ اعلام کرد صدها پمپ‌بنزین در سراسر استرالیا با اتمام موجودی بنزین یا گازوئیل روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش مشرق، بلومبرگ اعلام کرد درپی جنگ ایران و آمریکا و تهدیدها علیه شریان‌های انرژی، شهروندان استرالیایی به «خرید تهاجمی» و ذخیره‌سازی سوخت روی آورده‌اند.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که صدها پمپ‌بنزین در سراسر استرالیا با اتمام موجودی بنزین یا گازوئیل روبه‌رو شده‌اند.

«نیو ساوت ولز» پرجمعیت‌ترین ایالت استرالیا شاهد بیشترین اختلال است. 298 جایگاه سوخت حداقل یکی از انواع بنزین را تمام کرده‌اند و 165 ایستگاه نیز به‌طور کامل فاقد گازوئیل هستند.

در ایالت «ویکتوریا» 109 جایگاه سوخت گزارش اتمام موجودی داده‌اند. در برخی نقاط این ایالت، تقاضا بین 300 تا 400 درصد افزایش یافته که فراتر از توان شبکه توزیع برای سوخت‌رسانی مجدد است.

در کوئینزلند نیز 47 ایستگاه بدون گازوئیل و 32 ایستگاه بدون بنزین بدون‌ سرب معمولی گزارش شده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.