اختصاص ۸ دستگاه آمبولانس جدید در شهرستان‌های آذربایجان ‌غربی 

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 23:37
ارومیه - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای جنگ اخیر، هشت دستگاه آمبولانس جدید در اختیار شهرستان‌های مختلف این استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین ولی زاد با اشاره به اختصاص آمبولانس‌های جدید در راستای انجام ماموریت‌های محوله اظهار کرد: نیمی از این تعداد، آمبولانس‌های پیش بیمارستانی و نیم دیگر بیمارستانی است.

وی اضافه کرد: این آمبولانس‌ها در دو نوبت شامل ۶ دستگاه در یک نوبت و دو دستگاه دیگر در نوبت دوم در اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی و همچنین افزایش توان تجهیزاتی در خصوص آمبولانس‌های پیش بیمارستانی از اهداف توزیع این آمبولانس هاست.

ولی زاد گفت: ارومیه، سلماس، نقده، مهاباد و باروق مقصد این آمبولانس‌های تخصیصی بودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.