تزریق ۷۰ تن آرد مازاد در طرح نوروزی غله کرمانشاه

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 22:44
کرمانشاه - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از توزیع ۷۰ هزار کیلوگرم آرد مازاد برای مدیریت صفوف نانوایی و تأمین نیاز ایام نوروز در استان خبر داد.

علی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی غله و خدمات بازرگانی در سطح استان گفت: برای تأمین آرامش در صفوف نانوایی‌ها و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و مسافران نوروزی، حدود ۷۰ تن آرد مازاد بر سهمیه معمول میان نانوایی‌های بخش‌های تابعه شهرستان کرمانشاه و ۱۳ شهرستان دیگر استان توزیع شده است.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های نظارتی استان، ۱۷ تن آرد خارج از شبکه شناسایی و توقیف شد. به گفته او، این میزان آرد با هماهنگی فرمانداری کرمانشاه در اختیار واحدهای خبازی بخش‌های تابعه شهرستان قرار گرفت تا نیاز روستاهای استان در ایام پرتردد نوروز تأمین شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این، ۵۲ تن آرد نیز از محل ذخایر استانی در اختیار ۱۳ فرمانداری قرار گرفت تا در مجموع چهار هزار کیلوگرم آرد اضافه بر سهمیه متعارف بین نانوایی‌های شهرستان‌های تابعه توزیع شود.

ملکشاهی بیان کرد: هدف اصلی از این اقدامات، پیشگیری از ایجاد کمبود در مناطق مختلف استان و تقویت شبکه پشتیبانی آرد در روزهای افزایش مصرف نوروزی بوده است و تیم‌های نظارتی نیز به صورت مستمر بر روند توزیع و مصرف نظارت می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: طبق قانون، هرگونه خرید و فروش آرد خارج از شبکه تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده موارد مشابه، دستگاه قضایی با اشد مجازات با متخلفان برخورد خواهد کرد. به گفته او، تلاش شبانه‌روزی نیروهای تأمین زنجیره آرد و نان نقش مهمی در ثبات بازار در این ایام داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.