انصراف تیم‌های مردان و زنان ایران از حضور در قهرمانی آسیا

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 22:11
تیم ملی بوکس از حضور در قهرمانی آسیا انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس کشورمان(مردان و زنان) در مسابقات قهرمانی آسیا حضور نخواهند داشت.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از هشتم فروردین ماه به میزبانی مغولستان و در شهر اولان‌باتور آغاز خواهد شد.

بر اساس تصمیم مسئولان فدراسیون و با توجه به شرایط جنگی حاکم بر منطقه، تعطیلی اردوها از اسفندماه سال گذشته و لغو پروازهای بین‌المللی، اعزام این تیم به رقابت‌های پیش‌رو منتفی شد. 

ضمن اینکه، پیش‌ از این تیم ملی بوکس جوانان کشورمان که قرار بود اسفندماه راهی مسابقات جام جهانی تایلند شود، به دلیل شرایط جنگی در منطقه از حضور در این مسابقات بازماند.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.