به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در جریان بازدید از اورژانس استان با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و اورژانس استان به صورت شایسته و بهترین شکل ممکن در حال خدمترسانی به مردم هستند، افزود: در ادامه بررسی میزان آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمترسان از اورژانس استان بازدید کردیم.
وی ادامهداد: اورژانس استان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در ایام جنگ تحمیلی اخیر نیز ۶۵۱ ماموریت را برای انجام نیازهای جاری مردم از طریق ۱۱۰ پایگاه اورژانس و سه پایگاه هوایی امدادی در سطح استان انجام داده است.
استاندار لرستان گفت: حضور به موقع و قابل تحسین نیروهای اورژانس در زمان تهاجم دشمن در کنار مردم و نیروهای عملکننده جنگ، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.












