محور کندوان و آزادراه تهران-شمال به سمت پایتخت یک طرفه شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:51
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یک‌طرفه شدن محور کندوان و آزادراه تهران–شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مدیریت و تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران–شمال مسدود و این محور به صورت یک‌طرفه درآمده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان، حدفاصل ماسال تا مرزن‌آباد، سنگین است و تردد به کندی انجام می‌شود.

صادقی همچنین با اشاره به وضعیت محور هراز، تصریح کرد: ترافیک در محدوده‌های سه‌راهی چلاو و بایجان در این محور نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است و مشکل خاصی در این مسیرها وجود ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.