ادارات فارس فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه دورکار شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:51
شیراز- روابط عمومی استانداری فارس اعلام کرد: با موافقت استاندار فارس فردا چهارشنبه۵ فروردین‌ماه کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی استانداری فارس در اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به اطلاع رسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و حسب موافقت استاندار فارس روز چهارشنبه ۵ فروردین ماه کارکنان همه دستگاه های اجرایی می بایست فعالیت خود را به صورت دورکاری* انجام دهند.

ضمناً فعالیت دستگاه های اجرایی خدمات رسانی ضروری مانند بهداشتی و درمانی اورژانس بیمارستان‌ها، اتفاقات آب برق گاز حمل و نقل ارتباطات، واحدهای عملیاتی دارای نوبت کاری مشمول دورکاری و ... نیستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.