۸۷ اکیپ عملیاتی در بخش امداد و درمان استان ایلام مشغول فعالیت هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:47
ایلام - استاندار ایلام گفت: ۸۷ اکیپ عملیاتی در بخش امداد و درمان استان ایلام مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر دوشنبه در ادامه بازدید از مراکز خدمات‌رسان از جمله دو بیمارستان رازی و شهید مصطفی خمینی با اشاره به نقش مهم حوزه درمان در شرایط بحرانی، گفت: حوزه بهداشت و درمان یکی از دستگاه‌های خط مقدم است که همواره به‌صورت جهادی پای کار بوده است. در بخش امداد و نجات و مراحل تکمیل درمان، ۸۷ اکیپ عملیاتی وارد عمل شده‌اند و همچنین پشتیبانی لازم برای انتقال مجروحان انجام شده است.

کرمی بیان کرد: در شرایط جنگی نقاط ضعف، قوت و چالش‌ها آشکار شده و برطرف می‌شود.

وی افزود: هر اندازه بیمارستان‌ها خدمات مطلوب‌تری ارائه دهند، رضایت‌مندی مردم افزایش خواهد یافت. سلامت و درمان پیشانی ارائه خدمات به مردم است.

استاندار در ادامه گفت: در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، هم رضایت مردم مشاهده شد و هم برخی انتقادها و مطالبات که با جدیت پیگیری و رفع خواهند شد.

کرمی مهم‌ترین اقدامات و پیگیری‌های اعلام‌شده را تقویت تأمین برق اضطراری بیمارستان‌ها ،توجه بیشتر به رسیدگی و ارائه خدمات به بیماران،پیگیری حقوق و مزایای پرستاران با توجه به سختی کار آنان بیان کرد.

در پایان این بازدید دخلیل مومنی، رئیس بیمارستان رازی، لزوم راه‌اندازی MRiبیمارستان،فعال‌سازی اتاق عمل با وجود تکمیل بودن تجهیزات (در برنامه بلندمدت سال ۱۴۰۵) ،آسفالت پارکینگ بیمارستان برای تسهیل تردد پرسنل و همراهان بیمار را خواستار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.