ارتش به صنایع تسلیحاتی اسرائیل حمله کرد +جزئیات

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:43
ارتش جمهوری اسلامی ایران با حملات پهپادی، صنایع هوافضا و تسلیحاتی سرزمین های اشغالی را هدف حملات پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۱ خود اعلام کرد:

«ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز صنایع تسلیحاتی رافائل در حیفا و هوافضای رژیم اشغالگر در مجاورت فرودگاه بن گوریون و هم‌چنین هواپیماهای سوخت رسان در این فرودگاه را هدف حملات پهپادی قرار داده است. صنایع هوافضای (IAI) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تسلیحات در رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

صنایع «رافائل» به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز توسعه فناوری‌های دفاعی این رژیم، مسئول طراحی و تولید سامانه‌های پیشرفته‌ای همچون سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» و «فلاخن داوود» است.»

در پایان این اطلاعیه تأکید شده است که «ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت‌ مقدس دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه‌ای برگرفته از ملت بزرگ و نستوه ایران و با نثار جان، محکم و استوار ایستاده است.»

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.