آغاز فعالیت ادارات کرمانشاه با ۲۰ درصد ظرفیت

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 17:46
کرمانشاه - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از آغاز فعالیت ادارات استان از پنجم فروردین با ۲۰ درصد ظرفیت و تداوم دورکاری بانوان خبر داد.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و از سرگیری فعالیت‌های اداری در استان اظهار کرد: از روز چهارشنبه پنجم فروردین‌ماه فعالیت ادارات دولتی در استان کرمانشاه با ۲۰ درصد ظرفیت آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تصمیم بر اساس ابلاغیه‌های قبلی اتخاذ شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود، فعالیت بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی همچنان به صورت دورکاری ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در روزهای پنجشنبه نیز فعالیت ادارات به صورت دورکاری انجام می‌شود تا ضمن مدیریت شرایط، روند ارائه خدمات به شهروندان نیز ادامه داشته باشد.

بالایی درباره نحوه فعالیت بانک‌ها در استان نیز گفت: خدمات‌رسانی بانک‌ها با ۵۰ درصد شعب انجام خواهد شد، اما همین تعداد شعب با استفاده از ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی، پاسخگوی نیازهای مردم خواهند بود.

وی در پایان تأکید کرد: هدف از اجرای این برنامه مدیریت شرایط موجود و در عین حال حفظ روند مطلوب خدمت‌رسانی به مردم است تا شهروندان در دریافت خدمات مورد نیاز خود با مشکلی مواجه نشوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.