سکوت معنادار عبدالحمید در برابر جنایات آمریکایی صهیونیستی

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 16:28
زاهدان - یکی از چهره های جنوب شرق کشور بعد از گذشت ۲۵ روز از جنگ تحمیلی علیه ایران و شهید شدن تعدادی از هم وطنان، همچنان سکوت کرده و حاضر نیست جنایات آمریکایی صهیونی را محکوم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از چهره‌های جنوب شرق کشور که صاحب تریبون و رسانه است بعد از گذشت ۲۵ روز از جنگ تحمیلی علیه ایران و شهید شدن تعدادی از هم وطنان، همچنان سکوت کرده و حاضر نیست، جنایات آمریکایی صهیونیی را در تریبونی که جمهوری اسلامی در اختیارش قرار داده، محکوم کند.

این درحالی است که تعداد زیادی از علما و همچنین سران قبایل و طوایف بلوچ از همان روزهای اولیه جنگ، انزجار خود را از دشمن و حمایت صریح از نیروهای مسلح نشان دادند و آمادگی خود را برای مقابله و مبارزه با دشمن اعلام کردند و گفتند: حاضرند جان خود برای میهن و اسلام فدا کنند.

همچنین تعداد زیادی از علما چهره های متنفذ کشور، ضمن ابراز تسلیت در پی شهادت رهبر شهید، با آیت الله سید مجتبی خامنه ای بیعت کرده و برای او آرزوی موفقیت کردند و با اشاره به آیات قرآن بیان داشتند که یهود دشمن قسم خورده اسلام است و دست خداوند با مومنان است.

حال سوالی که باید پرسید این است آیا این سکوت معنا دار برخی از این چهره ها ، مهر تاییدی بر جنایات دشمن آمریکایی صهیونیستی نیست؟ آیا نباید جنایات دشمن در به شهاد رساندن هم وطنان و آسیب به کشور مسلمین را محکوم کرد؟

آیا طبق آیه ۱۹۴ سوره بقره که خداوند می فرماید: : فَمَنِ اعْتَدی عَلَیکمْ فَاعْتَدُوا عَلَیهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیکمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ: «هر کس به شما تجاوز کند به مانند آن بر او تجاوز کنید و از خدا بپرهیزید؛ دفاع و متقابل به مثل حق مسلم ایران نیست؟

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.