کاهش ۶۰ درصدی تعداد مسافران حمل‌ونقل عمومی در چهارمحال و بختیاری

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:54
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از کاهش چشمگیر آمار سفرهای ثبت‌شده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون، تعداد سفرها ۴۴ درصد و تعداد مسافران ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حسین مالکی، در تشریح آمار جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه تا کنون، مجموع سفرهای ثبت‌شده توسط بخش حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری در استان به بیش از ۲ هزار و ۴۹۵ سفر رسیده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، تعداد کل مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه‌ای بین‌شهری، بیش از ۱۴ هزار و ۲۲ نفر ثبت شده است.

مالکی با اشاره به مقایسه این آمار با مدت مشابه سال گذشته گفت: آمارهای موجود نشان‌دهنده کاهش ۴۴ درصدی در تعداد سفرهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و کاهش ۶۰ درصدی در تعداد مسافران جابه‌جا شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان برای خدمات‌رسانی به مسافران، خاطرنشان کرد: همکاران من در بخش حمل‌ونقل با نظارت مستمر بر ناوگان فعال، ایمنی و سلامت سفرهای جاده‌ای را به صورت شبانه‌روزی پیگیری می‌کنند و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان استفاده شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.