۶ میلیارد تومان کمک خیرین به نیازمندان کرمانشاه رسید

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:40
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: علیرغم شرایط جنگی و امنیتی، بهزیستی کرمانشاه با تلاش بی‌وقفه، حماسه مشارکت مردمی را رقم زد و بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه برای حمایت از نیازمندان جذب کرد.

مجید درویشی در گفت وگو با خبرنگارآنلاین در استان کرمانشاه ، از جذب بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در این استان خبر داد.

وی با اشاره به شرایط خاص جنگی و امنیتی منطقه، گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان بهزیستی، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نقدی و ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غیرنقدی زکات فطریه جمع‌آوری شد.

درویشی افزود: از این مبلغ، ۵.۵ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شده است. همچنین، با مشارکت خیرین، ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه این میزان مشارکت مردمی را نشان‌دهنده اعتماد عمیق مردم به این نهاد حمایتی و تعهد همکاران در خدمت‌رسانی صادقانه دانست.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.