سرسنگی: ربات گردشگری شهرداری یزد راه‌اندازی شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:06
یزد - رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد، از طرح نوآورانه طراحی و راه‌اندازی ربات گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سرسنگی ربات گردشگری را گامی مهم در راستای توسعه خدمات هوشمند شهری و بهره‌برداری از زیرساخت‌های موجود دانست و گفت: این طرح با هدف ارتقای تجربه گردشگری و تسهیل دسترسی شهروندان و مسافران به اطلاعات و خدمات شهری یزد طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ربات گردشگری علاوه بر کاربردهای اختصاصی در حوزه گردشگری، قابلیت ارائه خدمات عمومی به شهروندان را نیز داراست، اظهار داشت: این ربات به عنوان یک راهنمای هوشمند شهری عمل می‌کند و شهروندان و گردشگران می‌توانند از طریق منظومه خدمات یکپارچه «یزد من» نیز به آن دسترسی داشته باشند.

رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد ادامه داد: یکی از مزیت‌های کلیدی این طرح، عدم نیاز کاربران به نصب هیچ نرم‌افزار جدید است و کاربران می‌توانند صرفاً از طریق پیام‌رسان «بله» یا در بستر منظومه خدمات یکپارچه یزدمن، وارد ربات گردشگری شده و از طریق منوهای طراحی‌شده، به از اطلاعات و خدمات و همچنین برنامه‌های فرهنگی ویژه شروع سال جدید دسترسی پیدا کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.