ادارات استان بوشهر روز چهارشنبه تعطیل شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 13:32
بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: ادارات استان بوشهر روز چهارشنبه پنجم فروردین تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین اسلامی‌راد ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گرامیداشت یاد و نام عزیزانی که در مسیر سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و با تبریک اعیاد نوروز باستانی و عید فطر اظهار کرد: با هدف حفظ امنیت و آرامش کارکنان و کارمندان نظام اداری و حسب موافقت استاندار بوشهر، ادارات استان بوشهر در روز چهارشنبه پنجم فروردین با رعایت ملاحظاتی، تعطیل است.

معاون استاندار بوشهر با تشریح ملاحظات مذکور یادآور شد: بانک‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی هستند و باید به صورت کشیک، خدمات‌رسانی مطلوب ارائه کنند.

اسلامی‌راد تصریح کرد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت‌کاری شیفت‌گردان از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.