میناب رکورددار بارش باران در هرمزگان چهارم فروردین ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 11:36
بندرعباس- کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان بیش از ۴۴ میلیمتر باران در شهرستان میناب باریده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،مجتبی حمزه نژاد اظهار کرد: در این مدت در شهرستان رودان ۲۲، جاسک ۱۴، قشم ۱۳، پارسیان ۶ و بندرعباس ۴ میلیمتر باران باریده است.

حمزه نژاد افزود: این شرایط ناپایدار جوی و دریایی تا پایان هفته ادامه دارد و از چهارشنبه با تقویت شرایط بارشی در استان، در برخی ساعات وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق، تندباد لحظه‌ای، تگرگ، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی پیش بینی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.