تقدیر فرماندار کرمانشاه از آتش‌نشانان این شهرستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:33
کرمانشاه - فرماندار شهرستان کرمانشاه با حضور در چند ایستگاه آتش‌نشانی، از تلاش‌ها و خدمات آتش‌نشانان کرمانشاهی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مبین فرماندار شهرستان کرمانشاه شامگاه دوشنبه با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی میدان فردوسی و شهرک صدرا، از زحمات و خدمات پرسنل خدوم سازمان آتش‌نشانی این شهر تقدیر به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن تبریک سال نو به امدادگران آتش‌نشانی، وضعیت تجهیزات حفاظت فردی نیروها را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت ارتقای این تجهیزات تأکید کرد.

فرماندار کرمانشاه همچنین به اهمیت توسعه و بهبود امکانات ورزشی ایستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح آمادگی جسمانی آتش‌نشانان نقش مؤثری در افزایش توان عملیاتی و کیفیت امدادرسانی آنان دارد.

مبین در ادامه با تأکید بر جایگاه مهم آتش‌نشانان در خدمت‌رسانی به شهروندان افزود: نیروهای آتش‌نشانی همواره با آمادگی کامل در خط مقدم امدادرسانی در حوادث مختلف حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان در شرایط عادی و به‌ویژه در ایام حساس از جمله شرایط جنگی و ماه مبارک رمضان، شایسته قدردانی و حمایت همه‌جانبه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.