تدوین سناریوهای هشت‌گانه برای پایداری شبکه آب در فارس

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:14
شیراز-استاندار فارس، با اشاره به ضرورت صیانت از پایداری شبکه آب و برق، بر مقابله هوشمندانه با هرگونه تهدید علیه آرامش و معیشت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری صبح سه شنبه در جریان بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی آبفای استان، با اشاره به ماهیت خصمانه اقدامات دشمن گفت: رژیم صهیونیستی و ترامپ جنایتکار به هیچ اصول و قاعده‌ای پایبند نیستند و تهدید به هدف قرار دادن زیرساخت‌های کشور نشان از خوی غیرانسانی آنان دارد؛ بر همین اساس، ستاد مدیریت بحران استان از زمان نبرد دوازده‌روزه در آمادگی کامل به سر می‌برد و تمامی دستگاه‌های عضو موظف به فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای بدترین شرایط احتمالی شده‌اند.


استاندار فارس استمرار خدمات‌رسانی در حوزه‌های آب، برق و گاز را اولویت راهبردی مدیریت ارشد استان برشمرد و تصریح کرد: برای اطمینان از پایداری شبکه آب شرب، هشت سناریوی عملیاتی تعریف شده است تا در وضعیت‌های مختلف، خللی در دسترسی مردم به آب ایجاد نشود. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اطمینان می‌دهیم که در هر شرایطی، آبرسانی در شهر شیراز پایدار باشد.


وی با تأکید بر تشدید نظارت‌های بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: پایش‌های آزمایشگاهی از منظر شاخص‌های میکروبی و میزان کلرزنی با دقتی بسیار فراتر از شرایط عادی در حال انجام است؛ همچنین تجهیزات تخصصی مورد نیاز نیز پس از وقایع اخیر به‌طور کامل تأمین شده و آمادگی لازم برای صیانت از سلامت آب در بالاترین سطح قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.