شهادت ۶ نفر از کارکنان شهرداری تهران در جنگ رمضان

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 09:46
شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از شهادت ۶ نفر از کارکنان شهرداری تهران از جمله یک پاکبان و یک باغبان فضای سبز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در جنگ با باند اپستین، پاکبان‌های عزیز و باغبان‌های دوست‌داشتنی در حال خدمت به مردم شهید می‌شوند. خوشا به سعادت‌شان. شهادت حسن خیران (پاکبان) و کامران پسندک (باغبان فضای سبز) و چهار شهید دیگر از خانواده شجاع شهرداری تهران را به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم. همه ما با هر لباسی در خدمت ایران عزیز هستیم.»

٢٣٣٢٣٦

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.