به گزارش خبرنگار مهر، سعید پور علی شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی شبکه لرستان با اشاره به فضاسازیهای رسانهای دشمن، اظهار داشت: ادعاهای مطرحشده درباره مذاکرات خیالی و اولتیماتومهای بیاساس ترامپ، کاملاً ساختگی است، وزارت امور خارجه تأکید کرده هیچ گفتگویی بین تهران و واشنگتن دراینخصوص وجود ندارد و رئیس مجلس نیز بهدرستی این اخبار را دروغ و تلاشی برای فرار از باتلاقی دانستند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شدهاند. مردم ایران خواستار تنبیه قاطع متجاوزان هستند.
وی با بیان اینکه ایران هرگز آغازگر تجاوز نبوده، اما به هر تهاجمی با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد، تصریح کرد: پاسخ ما به حملات به تأسیسات پارس جنوبی و نطنز، جانانه و بازدارنده بود، رژیم صهیونیستی و آمریکا بهخوبی طعم پاسخ ایران را چشیدهاند و میدانند که ما از روی نعش هر مهاجمی که بخواهد به کشور آسیب بزند، عبور خواهیم کرد و هیچ تعارفی نداریم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تحولات میدانی، تصریح کرد: امروز توان رهگیری دشمن به صفر میل کرده و زیرساختهای رهگیری آنها در زمین و هوا مورد ضربات کوبنده قرار گرفته است. الگوی شلیک رزمندگان تغییریافته و ضربات ما به مراکز حساس و بیدفاع دشمن، به کابوسی برای آنها تبدیل شده است.
پور علی، تأکید کرد: تنگه هرمز همچنان در اختیار ما است و دشمن توان انجام هرگونه تهاجمی را ندارد، آسمان رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان پایگاههای دشمن، در اختیار نیروهای مسلح ایران است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای جنگ رمضان تا دوم فروردین امسال ۱۵۷ نفر در لرستان به شهادت رسیدهاند، گفت: ۳۱ نفر از آنها در خارج از استان به شهادت رسیدهاند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: همچنین دو هزار و ۶۷۷ نفر مجروح داشتهایم که دو هزار و ۴۳۱ نفر آنها غیرنظامی بودند.
پور علی، تصریح کرد: تعداد مجروحان غیرنظامی نشان میدهد که حملات دشمن بیشتر متوجه غیرنظامیان است و این موضوع نشاندهنده ناتوانی دشمن در برابر اقتدار مردم و نیروهای مسلح است












