دعوت انتقال خون کرمانشاه به اهدای خون در ایام هفته

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 20:36
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از شهروندان خواست با اهدای خون به تامین نیاز بیماران کمک کرده و در ساعات اعلامی به مراکز مراجعه کنند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با دعوت از مردم کرمانشاه برای مشارکت در فرهنگ اهدای خون، اظهار کرد: هر واحد خون می‌تواند زندگی یک بیمار را نجات دهد و این کار انسانی نقش مهمی در بهبود حال بیماران نیازمند دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در تمام روزهای هفته آماده پذیرش داوطلبان است، گفت: ساعات فعالیت این مرکز به‌گونه‌ای تنظیم شده تا همه شهروندان امکان مراجعه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه یادآور شد: فعالیت مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹:۳۰، روز پنجشنبه از ۸ تا ۱۸:۳۰ و روز جمعه از ۸ تا ۱۳ ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در این بازه‌ها برای اهدای خون حضور یابند.

میرزاده تاکید کرد: همراه داشتن کارت شناسایی برای انجام مراحل ثبت‌نام و اهدای خون الزامی است و این موضوع روند پذیرش را تسهیل می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه ذخایر خونی نقش حیاتی در درمان بیماران دارد، افزود: مرکز انتقال خون استان کرمانشاه همواره آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان است و تلاش می‌کند با همراهی مردم، لبخند امید را به بیماران نیازمند هدیه دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.