مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با دعوت از مردم کرمانشاه برای مشارکت در فرهنگ اهدای خون، اظهار کرد: هر واحد خون میتواند زندگی یک بیمار را نجات دهد و این کار انسانی نقش مهمی در بهبود حال بیماران نیازمند دارد.
وی با اشاره به اینکه مرکز انتقال خون استان کرمانشاه در تمام روزهای هفته آماده پذیرش داوطلبان است، گفت: ساعات فعالیت این مرکز بهگونهای تنظیم شده تا همه شهروندان امکان مراجعه داشته باشند.
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه یادآور شد: فعالیت مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹:۳۰، روز پنجشنبه از ۸ تا ۱۸:۳۰ و روز جمعه از ۸ تا ۱۳ ادامه دارد و شهروندان میتوانند در این بازهها برای اهدای خون حضور یابند.
میرزاده تاکید کرد: همراه داشتن کارت شناسایی برای انجام مراحل ثبتنام و اهدای خون الزامی است و این موضوع روند پذیرش را تسهیل میکند.
وی در پایان با بیان اینکه ذخایر خونی نقش حیاتی در درمان بیماران دارد، افزود: مرکز انتقال خون استان کرمانشاه همواره آماده خدمترسانی به اهداکنندگان است و تلاش میکند با همراهی مردم، لبخند امید را به بیماران نیازمند هدیه دهد.












