فرماندهی امنیت سایبری: نرم‌افزارهای نامعتبر را حذف کنید

افکار نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 18:17
فرماندهی امنیت سایبری اعلام کرد: مردم نرم‌افزارهایی که از منابع نامعتبر نصب کرده‌اند، حذف کنند. احتمال سوءاستفاده دشمن وجود دارد.

 فرماندهی امنیت سایبری اعلام کرد: مردم نرم‌افزارهایی که از منابع نامعتبر نصب کرده‌اند، حذف کنند. احتمال سوءاستفاده دشمن وجود دارد.اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری کشوربسم الله الرحمن الرحیمبه اطلاع مردم مقاوم و شریف ایران اسلامی می‌رساند که دشمن در تلاش است با استفاده از نرم‌افزارهای آلوده که عموما از مسیرهای غیررسمی بر روی گوشی‌های تلفن همراه توسط کاربر نصب شده است، به زیرساخت ها و خدمات عمومی حمله سایبری انجام دهد.نوع سوءاستفاده دشمن می‌تواند به گونه‌ای باشد که افراد نسبت به استفاده دشمن از این نرم‌افزارها مطلع نباشند.برهمین اساس و با توجه به شرایط کشور به منظور مقابله با اقدامات سایبری دشمن، از مردم عزیز می‌خواهیم این نرم‌افزارهای نصب شده از مراجع غیر رسمی را حذف کرده و در صورت نیاز مردم افزار های ضروری را از منابع معتبر مجددا نصب کنند.همچنین بهتر است مردم عزیز، در زمان‌هایی که از مودم‌های خانگی و یا اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، آنها را خاموش کنند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.