تماس تلفنی پزشکیان و نخست وزیر پاکستان

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 17:11
شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفت‌وگو با پزشکیان همبستگی پاکستان را با ملت شجاع ایران در پی خصومت‌های جاری ابراز کرد.  
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان و نخست وزیر پاکستان گفت‌وگوی تلفنی کردند.  
به روایت ایرنا، دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد: شهباز شریف در این گفتگو به عنوان کشور همسایه و برادر ایران، همبستگی پاکستان را با ملت شجاع ایران در پی خصومت‌های جاری ابراز کرد.  

وی مراتب تسلیت عمیق خود را به خاطر از دست دادن جان‌های گرانبها ابراز کرد و برای بهبودی و امنیت هر چه زودتر مجروحان دعا کرد.

شهباز شریف ضمن به اشتراک گذاشتن تلاش‌های دیپلماتیک پاکستان با رئیس جمهور ایران، به تهران اطمینان داد که اسلام‌آباد به ایفای نقش سازنده در تسهیل صلح در منطقه ادامه خواهد داد.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.