تلاش ۱۶ آتش نشان در مهار اولین آتش سوزی سال ۱۴۰۵ در کارخانه آسفالت سمنان

خبرآنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 09:28
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مهار آتش سوزی کارخانه آسفالت در شهرک صنعتی شرق سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان، ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۳:۳۲ دقیقه  امروز یکم فروردین ماه در پی اعلام حادثه آتش سوزی کارخانه آسفالت ، به سامانه ۱۲۵ ، بلافاصله ۶ دستگاه خودروی اطفاء حریق ، دو دستگاه تانکر آبرسان و ۱۶ نفر آتش نشان راهی محل حادثه شدند.

آتش پاد سوم علی صباغی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، در این باره گفت: به محض رسیدن؛ شعله های آتش از کارخانه که مواد نفتی و قیر بوده مشاهده می شد که بلافاصله از چندین طرف نسبت به مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن به دیگر تاسیسات اقدام شد.

صباغی افزود: آتش نشانان در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به دیگر نقاط این کارخانه جلوگیری و سپس با استفاده از لوله های آبدهی موفق به اطفاء کامل حریق شوند.
وی با اشاره به تلاش بالغ بر دو ساعت تیم های عملیات، گفت: آتش بعللی از تاسیسات آغاز شد و به مواد نفتی موجود در  کارخانه سرایت داشت.
وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و فوتی نداشت،اظهار کرد: پس از پایان ماموریت ، تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهند کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه ، لکه‌گیری و تخلیه دود به عملیات خود پایان دادند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.