مسئولان دشتی با خانواده‌های شهدا و جانبازان جنگ رمضان دیدار کردند

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 19:11
بوشهر - فرماندار و جمعی از مسئولان دشتی در نخستین روز سال جدید با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان جنگ رمضان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر شنبه در آغازین روز از سال جدید با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان جنگ رمضان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از صبر و ایثار این خانواده‌های معزز تقدیر کرد.

فرماندار دشتی در این دیدارها اظهار کرد: در تهاجم دشمنان، جوانان این مرز و بوم با ایثار و جانفشانی اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود دست یابند و برای دفاع از خاک این وطن حتی از جان خود نیز گذشتند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور در کنار حمایت و همراهی همه مردم مرهون جانفشانی شهدا است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و باید همواره زنده نگه داشته شود.

مقاتلی همچنین از ایثار و از خودگذشتگی جانبازان جنگ رمضان را الگویی مثال‌زدنی برای نسل امروز یاد کرد و بر ضرورت توجه ویژه و رفع نیازهای درمانی این عزیزان تأکید کرد.

در این دیدارها امام جمعه شهرستان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی نیز حضور داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.