وزارت ارتباطات به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵، بسته ۵ گیگابایتی اینترنت رایگان و امکان تماشای رایگان فیلم و سریال در پلتفرمهای داخلی را به مردم هدیه میدهد. متقاضیان میتوانند از اول فروردین به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت از این طرح استفاده کنند.
وزارت ارتباطات به مناسبت نوروز، پنج گیگ اینترنت رایگان به مردم هدیه میدهد.
به گزارش ایسنا، وزارت ارتباطات به مناسبت نوروز ۱۴۰۵، پنج گیگ اینترنت رایگان و استفاده رایگان از فیلمها و سریالهای آرشیوی پلتفرمهای نماوا، فیلیمو، فیلم نت و ... از اول فروردین به مدت ۱۵ روز، به مردم ایران هدیه میدهد.
بر این اساس، مردم میتوانند برای دریافت پنج گیگ اینترنت نوروزی رایگان به نشانی https://my.gov.ir مراجعه کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.