ارائه خدمات به بیش از ۳۲ هزار مسافر در پایانه‌ مرزی باشماق مریوان در شرایط جنگی

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 17:51
مدیرکل میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان گفت: در اسفندماه سال ۱۴۰۴ و با توجه به شرایط ویژه و جنگی کشور، به بیش از ۳۲ هزار مسافر در پایانه‌ مرزی باشماق مریوان خدمات‌ ارائه شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پویا طالب‌نیا امروز شنبه یکم فروردین ۱۴۰۵ با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازه زمانی یکم اسفند تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴، تعداد ۳۲ هزار و ۹۵۵ نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌ مرزی باشماق در مریوان تردد داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: از مجموع ترددهای مسافری در این پایانه مرزی، ۱۷ هزار و ۷۴۸ نفر مسافران ورودی و ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر مسافران خروجی بودند.

او با تاکید بر تداوم خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران در شرایط ویژه و جنگی کشور، عنوان کرد: امیدواریم در این ایام، با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر، بخش خصوصی و مردم مهمان‌نواز استان بتوانیم از مسافران به نحو شایسته استقبال و پذیرایی کنیم تا شاهد سفری ایمن و همراه با رضایت عمومی داشته باشیم.

مرز بین‌المللی باشماق مریوان یکی از مهم‌ترین مرزهای رسمی زمینی ایران به‌شمار می‌آید که هر ساله میزبان مسافران زیادی از خارج کشور و به‌ویژه اقلیم کردستان عراق بوده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.